Το χαρτί έχει ιστορία χιλιετηρίδων. Είναι ένα ακόμα αγαθό που δημιούργησε ο άνθρωπος, με την βοήθεια και την προνοητικότητα της δημιουργίας και της δικής του ευρηματικότητας. Αυτό το πολύτιμο για τον άνθρωπο αγαθό, εξελίχθηκε μαζί του και αναπτύχθηκε σε αμέτρητες ποικιλίες και εφαρμογές. Η χρησιμοποίηση ξύλου για τον ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ κατασκευή…
Last modified on Tuesday, 17 November 2015 13:20
    1. Έρευνα αγοράς Αφιερώστε χρόνο στην έρευνα για την εικόνα των ανταγωνιστών σας. Σημειώστε χαρακτηριστικά τους που τα θεωρείτε δυνατά και χαρακτηριστικά που δεν σας ικανοποίουν και θα θέλατε να αποφύγετε. Μην στοχεύετε να τους αντιγράψετε.   2. Προφίλ της επιχείρησής σας Ποιός είναι ο χαρακτήρας, το ύφος…
Last modified on Friday, 18 September 2015 06:38
  Η επαγγελματική κάρτα ως παραδοσιακό μέσo επικοινωνίας, με προσεγμένο σχεδιασμό και σωστή εκτύπωση μπορεί να σας βοηθήσει να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό, να αυξήσετε  την εμπιστοσύνη σε ένα επαγγελματικό ραντεβού και γιατί όχι και την πώληση των προϊόντων σας. Παρακάτω παραθέτουμε κάποιες τεχνικές , οι οποίες θα είναι χρήσιμες…
Last modified on Tuesday, 14 July 2015 10:07
Με την ολοκλήρωση του προσχεδίου του λογοτύπου, ακολουθούν οι τεχνικές προδιαγραφές που πρέπει να έχει το τελικό σχέδιο ώστε να μπορεί να λειτουργεί άριστα σε όλα τα μέσα. Συγκεκριμένα: Να είναι άμεσα κατανοητό Να ισορροπεί και να δημιουργεί από μόνο του μια ολοκληρωμένη σύνθεση, ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε…
Last modified on Wednesday, 15 July 2015 08:46
Μια επιχείρηση που εξάγει ή ετοιμάζεται να εξάγει,θα ήταν χρήσιμο να συμπεριλάβει στην ιστοσελίδα της  τα παρακάτω εργαλεία, τα οποία θα βοηθήσουν στην αύξηση των πωλήσεων αλλά και στο να βελτιώσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα σε σχέση με άλλες επιχειρήσεις. 1. Επιλογή γλωσσών.Η εταιρεία θα πρεπει να αποφασίσει αν στην…
Last modified on Wednesday, 15 July 2015 08:48
Στο συγκεκριμένο άρθρο θα εστιάσουμε σε συγκεκριμένες λεπτομέρειες ,οι οποίες πολύ πιθανόν να λειτουργήσουν ως κλειδί στην αύξηση των πωλήσεών σας στο εξωτερικό μέσω εκθέσεων.Είναι γεγονός πως η συμμετοχή μιας επιχείρησης σε έκθεση στο εξωτερικό απαιτεί αρκετό χρόνο σωστής μελέτης και τις περισσότερες φορές δύσκολης προετοιμασίας.Βοηθώντας τους πελάτες μας στις…
Last modified on Wednesday, 15 July 2015 08:56
Για τη δημιουργία του λογοτύπου σας και πριν το αναθέσετε σε έναν επαγγελματία γραφίστα ή δημιουργικό γραφείο θα ήταν ωφέλιμο να έχετε γνώση για σημαντικά θέματα που θα σας βοηθήσουν να πάρετε το καλύτερο αποτέλεσμα.   1. Αρχικά καθορίστε τους στόχους σας ως επιχείρηση, γνωρίστε το χαρακτήρα των πελατών στους…
Last modified on Wednesday, 24 June 2015 20:34
Το λογότυπο αποτελεί το "έμβλημα", τη βασική επικοινωνιακή εικόνα της κάθε επιχείρησης. Περιέχει πληροφορίες, σύλληψη ιδέας και μηνύματα που χαρακτηρίζουν την ταυτότητα της επιχείρησης και συμμετέχει σε όλα τα επικοινωνιακά της μέσα.Όλα τα παραπάνω είναι εμφανή με τη δημιουργική γραφιστική σύνθεση του, μέσω χρωμάτων, σχημάτων, με χρήση ή σχεδιασμό κατάλληλης…
Last modified on Thursday, 25 June 2015 11:10
Κάνοντας μια μικρή έρευνα αγοράς θα διαπιστώσετε ότι οι εταιρείες βασίζονται στη δημιουργία ιστοσελίδων με έτοιμα templates, άλλες με custom templates και άλλες συνδυαστικά. Αρχικά ως template εννοούμε την δομή - εικόνα της ιστοσελίδας που αποτελείται από σχήματα, γράμματα χρώματα , τυπογραφικά στοιχεία, κουμπιά και άλλα στοιχεία. Custom ή εξατομικευμένος…
Last modified on Thursday, 25 June 2015 11:59
Καθώς μια επιχείρηση δημιουργεί ένα πολύ ποιοτικό προϊόν, ένα μέρος της επιτυχίας του, θα εξαρτηθεί και από τον τρόπο που θα το επικοινωνήσει μέσω της εικόνας της συσκευασίας του στο καταναλωτικό κοινό. Όταν αυτό απευθύνεται στη διεθνή αγορά οι συνθήκες ανταγωνισμού είναι εντονότερες.Για να καθορίσουμε τα χαρακτηριστικά που θα διαφοροποιήσουν…
Last modified on Thursday, 25 June 2015 11:39

Εξερευνήστε δημιουργικά έργα και case studies.